کارگاه آموزشی خصوصی مسافران سه شنبه 97/04/05 " وادی دهم و تاثیر آن روی من "
پنجشنبه 7 تیر 1397 ساعت 11:39 | نوشته ‌شده به دست مسافر حسن | ( نظرات )

به نام قدرت مطلق الله...

روز سه شنبه 5 تیرماه 1397 جلسه چهاردهم از دور سیزدهم

کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره 60 نمایندگی

امین گلی با استادی مرزبان محترم مسافر علی ، نگهبانی مسافر اسدالله

و دبیری موقت مسافر مهدی و با دستور جلسه

" وادی دهم و تأثیر آن روی من " رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

هر کاری که انجام دهیم باز خورد آن به خود ما بر می‌گردد، چه در مسیر ارزش‌ها و چه در مسیر ضد ارزش‌ها باشد این خاصیت کائنات می‌باشد...

در ادامه مطلب بخوانید...

سخنان استاد گرامی:

در ابتدا از راهنمای خودم آقا امیرحسین عزیز تشکر می‌کنم.

وادی دهم می‌گوید: صفت گذشته در انسان صادق نیست چون جاری است. این موضوع برای همه انسان‌ها صدق می‌کند و برای هر انسانی قابل اجرا می‌باشد

در وادی اول ابتدا تفکر می‌کنیم و یکی یکی وادی‌ها را سپری می‌کنیم تا وادی نهم که نقطه تحمل را به ما آموزش می‌دهد و نقطه تحمل انسان کم کم بالا می‌رود

در ابتدا کار که به کنگره آمدم نقطه تحمل من بسیار پایین بود ولی کم کم نقطه تحمل خود را بالا بردم و به این نقطه رسیدم که نقطه تحمل خود را در ارتباط با مواد بالا ببرم و در واقع آن زمان درمان واقعی صورت گرفت

در مورد صفت گذشته؛ قبل از این که وارد کنگره شویم، صفات مختلفی داشتیم، مثل لباس خوب نمی‌پوشیدیم، پاشنه کفش ما خوابیده بود، دروغ را به راحتی می‌گفتیم و مصرف کننده سیگار و مواد مخدر بودیم.

ما با این صفت‌ها خو گرفته بودیم و فکر می‌کردیم تغییر این صفات غیر ممکن است ولی وقتی وارد کنگره شدیم این صفت‌ها را تغییر دادیم هر چند تغییر دادن این صفات کار آسانی نیست ولی نیاز به زمان و دانایی و آموزش دارد.

برای این که تغییرات در انسان صورت بگیرد تنها راه آن تزکیه و پالایش می‌باشد و هیچ راهی دیگری وجود ندارد
این تغییرات به آرامی و با گذشت زمان انجام می‌شود و در کنگره اولین چیزی که انجام می‌شود صفت معتاد از روی انسان برداشته می‌شود و ما خود را معتاد معرفی نمی‌کنیم و حداقل این است که ما از جلسه سوم خود را مسافر اعلام می‌کنیم.

همین طور که می دانیم هر کاری که انجام دهیم باز خورد آن به خود ما بر می‌گردد، چه در مسیر ارزش‌ها و چه در مسیر ضد ارزش‌ها باشد این خاصیت کائنات می‌باشد

به طور مثال اگر تکرار کردیم که ما نمی‌توانیم واقعاً  روی ما تأثیر می‌گذارد و موقعی که گفتیم می‌توانیم آن وقت با تکرار می‌توانیم  آن کار را انجام دهیم و تغییرات با خواست و تلاش خودمان صورت می‌گیرد و تقریباً به فرمان عقل نزدیک می‌شویم

در سفر اول ما بیشترین تمرکز خود را روی درمان و تغییر در نوع مصرف خود می‌گذاریم و در سفر دوم که درمان صورت می‌گیرد تازه کار برای ما شروع می‌شود و برای تغییرات باید به دانایی و هم چنین تزکیه و پالایش  برسیم

یک دوچرخه سوار برای  این که دو چرخه سواری  انجام دهد در ابتدا برایش سخت است ولی پایان خوشی خواهد داشت و این شامل کلیه مشکلات خواهد بود.

موضوع دوم همایش می‌باشد و برای این که بتوانیم کنگره 60 را به گوش جهانیان برسانیم باید در این همایش با نظم و انسجام کامل و با لباس سفید  شرکت کنیم و در آنجا با نظم خودمان، ادب و حضور حداکثری  کنگره 60 را به دیگران معرفی کنیم. این تأثیر زیادی برای پیشرفت کنگره خواهد داشت